Tagi: nieruchomości ogłoszenia klikmapa gryfino
21 maja 2015, 09:48
Jeśli interesują Cię mieszkania na sprzedaż w Gryfinie, kliknij w link
http://www.klikmapa.pl/mieszkania-na-sprzedaz,mi-gryfino.html
Blog zawierający wszystko, co związane jest z szeroko pojętą reklamą.
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Jeśli interesują Cię mieszkania na sprzedaż w Gryfinie, kliknij w link
http://www.klikmapa.pl/mieszkania-na-sprzedaz,mi-gryfino.html
Nieruchomości na sprzedaż w Ropczycach, warto zobaczyć co nowego na
http://www.klikmapa.pl/mieszkania-na-sprzedaz,mi-ropczyce.html
Reklama podprogowa, zwana inaczej subliminalną, polega w największym skrócie na włączeniu do filmu kilku wyizolowanych klatek zawierających treści reklamowe, lub też wgrywaniu w piosenkę ukrytego przekazu.
Nie do końca wiadomo, czy taka forma reklamy faktycznie funkcjonuje. Wątpliwości pojawiły się już na samym początku, w połowie XX wieku. Wtedy właśnie James Vicary przeprowadził pewien eksperyment. Mianowicie podmienił pojedyncze kadry w filmie kinowym na kadry zawierające napisy "pij colę" oraz "jedz popcorn". Następnie dokonał pomiarów i stwierdził, że sprzedaż coli i popcornu w kinie znacząco wzrosła. Cała ta sprawa okazała się oszustwem, Vicary sfabrykował te dane (do czego sam się przyznał).
Mimo to w wielu krajach zakazano stosowania reklamy podprogowej. Zakaz ten obowiązuje także w Polsce, która podpisała konwencję o Telewizji Transgranicznej, zakazującej przekazywania treści znajdujących się poza zdolnością percepcji widza. Tak więc reklama podprogowa oficjalnie nie istnieje. Pojawiają się co prawda grupy wierzące w teorie spiskowe które twierdzą, że rządy państw wpływaja na czyny i psychikę ludzką w celu podporządkowania ich sobie, poprzez między innymi przekazy podprogowe. Nie zdołały one jednak przedstawić przekonujących dowodów na istnienie takiego procederu. Z drugiej jednak strony, jeśli dobrze się przyjrzeć, nie ma także jasnych dowodów na niestosowanie przekazów podprogowych w mass mediach (poza deklaracjami). Stąd też spór ten musi trwać i będzie trwał. Klasyczny pat.
Radiowy spot reklamowy to jedna z podstawowych form radiowej reklamy. Spot radiowy zazwyczaj jest króciutki, trwa około trzydziestu sekund. Spot zawiera materiały reklamowe a emitowany jest w przerwie między audycjami lub w ich trakcie.
Spoty nadawane są w blokach reklamowych, które zawierają po kilka spotów (czasem kilkanaście, choć to rzadkość - radio nie przesadza tak jak telewizja). Emitowanie spotów reklamowych stanowi jedno z najważniejszych źródeł utrzymania prywatnych stacji radiowych oraz dość sporą część przychodów radia publicznego.
Spot w radiu powinien zawierać trzy podstawowe części:
- wprowadzenie - przyciąga uwagę odbiorcy (zawierać powinno ciekawy efekt dźwiękowy, zastanawiające i ciekawe pytanie itp.),
- rozwinięcie - przedstawienie najważniejszych zalet i korzyści płynących z zakupu danego produktu,
- zakończenie, które zaprasza do zakupu danego dobra i informuje, jak można wejść w jego posiadanie.
Spot reklamowy w radiu opiera się jedynie na efektach dźwiękowych, dlatego powinien w pełni skupić się na wrażeniach słuchowych radiosłuchacza oraz umieć w pełni wykorzystać jego percepcję słuchową i odwołać się do ich emocji i wyobraźni.
Ważną sprawą w przypadku reklamy radiowej jest zatrudnienie dobrego lektora, który przykuje uwagę odbiorcy (często zatrudnia się znanych ludzi ze świata aktorskiego) oraz stosowanie języka potocznego, muzyka i chwytliwe piosenki reklamowe.
Spot radiowy cechuje się mniejszą skutecznością niż reklama w telewizji, obliczono ze aby osiągnąć taki efekt, jaki daje jednorazowe obejrzenie reklamy w TV trzeba wyemitować od 3 do 5 razy reklamę radiową.
Reklama kontekstowa to typ reklamy, która dopasowuje się do treści całego serwisu bądź jego poszczególnych działów. Jeżeli prowadzimy serwis poświęcony noworodkom i małym dzieciom, będą się na nim pojawiać reklamy firm produkujących akcesoria dla noworodków, czy ubranka dla dzieci, zabawki itp.
Reklamy takie zwykle są dobierane automatycznie na podstawie zawartości serwisu. Zdarzają się jednak wpadki, gdyż mechanizm taki nie zawsze działa perfekcyjnie. Wybór reklamy kontekstowej ma wiele istotnych zalet – reklama taka ma treść dopasowaną do serwisu, zatem jest to większa szansa, że osoby odwiedzające stronę zainteresują się ofertą reklamodawcy. Aby móc wyświetlać w Internecie tego typu reklamy, należy zarejestrować się w danej sieci reklamowej, która wydaje się nam najlepsza. Całą resztą zajmują się pośrednicy, którzy dopasowują reklamy do odpowiednich stron. Reklama kontekstowa opiera się przede wszystkim na dwóch sposobach – analizie treści serwisu, w jakim jest umieszczana, oraz na podstawie słów kluczowych, które wpisujemy w przeglądarkę.
Reklamy kontekstowe nigdy nie są wyświetlane w sposób inwazyjny, nie zasłaniają przeglądarek, nie są więc irytujące dla Internautów i nie wywołują przypadkowych kliknięć, co jest ich dodatkową zaletą. Najbardziej popularnym sposobem wizualizowania reklam kontekstowych jest tworzenie linków sponsorowanych. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, pozwala reklamodawcom osiągać bardzo dobre wyniki, użytkownik internetu nie jest zmuszany do klikania czegokolwiek, i sam decyduje o tym, czego szuka.
Reklama kontekstowa rozliczana jest za każde kliknięcie, czyli inaczej niż w przypadku innych typów reklam internetowych, gdzie reklamodawca płaci za liczbę wyświetleń jego reklamy, nie zaś za faktyczne nią zainteresowanie.